Esi soli priekšā pārējiem! Reģistrējies aktuālākajām apmācībām jau šodien

Esi soli priekšā pārējiem! Reģistrējies aktuālākajām apmācībām jau šodien

Klāt ir jauns gads, kas nozīmē, ka klāt ir arī jaunas iespējas! Arī uzņēmējiem un privātpersonām ir unikāla iespēja iesākt 2019. gadu ar jaunu apņemšanos, tiecoties uz izaugsmi!

Šajā laikā neapšaubāmi arvien vairāk cilvēku novērtē ilgtermiņa attīstības iespējas un jaunas zināšanas, kas palīdz realizēt mērķus un sasniegt augstus rezultātus. Ikvienam uzņēmumam ir svarīgi sevi pierādīt kā konkurētspējīgu uz izaugsmi vērstu, pierādīt sevi gan Latvijas vidē, gan vispasaules tirgū, un tieši jaunas zināšanas var palīdzēt uzņēmējiem un darbiniekiem gūt vēl nebijušu pieredzi un ievērojami palielināt savu konkurētspēju.

Biznesa akadēmija šobrīd piedāvā apmeklēt vairākus aktuālus seminārus ar līdzfinansējumu.

Vienas dienas kursi pašnodarbinātajiem, individuālajiem komersantiem un mikrouzņēmumu īpašniekiem
PATS SEV GRĀMATVEDIS!“, kas norisināsies 30. janvārī.

No apmācību programmas grāmatveži iegūs ne vien tik ļoti nepieciešamās zināšanas, bet arī pieredzi un izpratni par likumiem un dažādiem jaunumiem, lai nākotnē veiksmīgi spētu vairot uzņēmuma panākumus un ieņēmumus. Regulārās un niansētās apmācības grāmatvedības jomas pārstāvjiem un komersantiem atsvaidzinās zināšanas un neļaus aizmirst tik svarīgos noteikumus veiksmīgai biznesa izaugsmei, kā arī jau iepriekš apgūtā informācija tiks papildināta ar jaunām aktualitātēm.

Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://registreties.lv/pats-sev-gramatvedis.

Seminārs “Kā pasargāt savu uzņēmumu no problēmām. Valdes locekļu personiskā atbildība par nodokļu parādiem. Ko darīt? Problēmas un iespējamie risinājumi saistībā ar jaunajiem grozījumiem likumos. Maksātnespējas ierosināšana. Komercjautājumi“, kas norisināsies 30. janvārī.

Seminārs palīdzēs ikvienam valdes loceklim būt lietas kursā par iespējamajām problēmām un to risinājumiem, jo tikai aktualitāšu pārzināšana var palīdzēt izvairīties no situācijas, ka nezināšanas dēļ smagi cieš bizness.

Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://registreties.lv/valdes-locekli.

Aktuāls seminārs visiem lietvežiem, biroja vadītājiem un administratoriem “Elektroniskie dokumenti – to izstrādāšanas, uzskaites, aprites un saglabāšanas kārtība. Atbilstošie likumdošanas jaunumi uz 01.01.2019.”, kas norisināsies 31. janvārī.

Seminārā tiks apskatīts viss par un ap elektroniskajiem dokumentiem, pasniedzēja stāstīs par elektronisko dokumentu, elektronisko parakstu tiesiskā vide, elektronisko dokumentu sagatavošanu – formāts, obligātie rekvizīti, paraksts uz elektroniskā dokumenta, elektronisko dokumentu apriti, reģistrēšanu un saglabāšanu, elektronisko dokumentu pieejamību un izmantošanu- kopiju, noraksts, izraksts, elektronisko dokumentu aizsardzība, iekšējie regulējumi, iespējamie riski, kā arī elektronisko dokumentu iesniegšanu arhīvā vai iznīcināšanu.

Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://registreties.lv/e-dokumentu-seminars.

Biznesa apmācību intensīvais 4 nedēļu kurss “PERSONĀLA VADĪTĀJU AKADĒMIJA: darba tirgus tendences, personāla dokumentu pārvaldība, personāla plānošana un atlase, personāla vadības stratēģija un, protams, arī personāla motivācija.”, kas sāksies 5. februārī.

Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt darbu, veicināt pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem. Jo kā nekā, personāla vadītāja pārziņā ir visi galvenie uzņēmuma procesi, tai skaitā, personāla vadības stratēģijas, politika un mērķu noteikšana, uzņēmuma vadības sistēmas pilnveidošana, uzņēmuma personāla resursu plānošana un organizēšana, jaunu darbinieku piesaiste un atlase, uzņēmumu darbinieku atalgojumu sistēmas izstrāde, kā arī darbinieku motivēšana.

Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://registreties.lv/personala-vaditaju-akademija.

Biznesa apmācību intensīvais kurss “BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA: dokumentu pārvaldības pamati, psiholoģija, mārketings, attiecības ar klientiem un kolēģiem jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli”, kas sāksies 5. februārī.

Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību), kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.

Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://registreties.lv/biroja-vaditaju-akademija.

Tāpat ikvienam, kurš reģistrējas apmācībām ir iespēja dāvanā saņemt papildus apmācību kursu vai semināru par brīvu, kas nozīmē, ka iegūsiet zināšanas dubultā!